8 Temmuz 2016 Cuma

kuş kanadı kalem olsa yazılmaz benim derdim....


sevdam yollara düşmüş benden gitmek üzere!
bir kuşun kanadında arkasından gitmek varacağı yere , giderken ardında bıraktıklarını toplayarak izini sürmek ,uçsuz bucaksız alemde kayboluş melankolisi!
acı ve anlamsızlığın verdiği yarım kalma hissi o giderken!
kelimelere sığdıramadığım, kıyıpta gözlerine bakamadığım ama çoğu kez bunları anlatamadığım!
güle güle!
gün gelir bir kuşun sevdayla uçsuz bucaksız alemlere çırptığı kanatlarında buluruz birbirimizi, kim bilir bir gün sen benim diğer yarım;
tamamlamak için beni !
bir yerlerde belki de başka bir alemde gelirsin, bir merhaba ile!


 
ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm,
ben senin için yaşamayı göze almışım.

Elif dedim be dedim
Gız ben sana ne dedim
Guş ganedi kalem olsa aman

Ah yazılmaz benim derdim
Guş ganedi kalem olsa aman
Ah yazılmaz benim derdim

Elif`im noktalandı aman
Az derdim çokçalandı
Yetiş anam yetiş bubam aman
Ah mezerim tahtalandı
Yetiş anam yetiş bubam aman
Ah mezerim tahtalandı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder