6 Kasım 2015 Cuma

değişim


Ben, kendimi bulmak ve yaşamak için değişiyorum.
Ben, sadece kendi varlığımı hissetmek için değişiyorum.
Ben, hayatımı yaşamak için değişiyorum.
Ben, istediklerime EVET, istemediklerime HAYIR diyebilmek için değişiyorum.
Ben, kendimi ve herkesi AFFETMEK için değişiyorum.
Ben, olmuşu, olanı, olacak olanı, tüm deneyimlerimi, herkesi ve her şeyi tam olduğu haliyle KABUL etmek için değişiyorum.
Ben, kendimi VAR etmek için değişiyorum.
Ben, tüm korkularımı bırakmak için değişiyorum.
Ben, tüm bağımlılıklarımı bırakarak ÖZGÜRLEŞMEK için değişiyorum.
Ben, KENDİMİ YAŞAMAK için değişiyorum.


Değişimi kendi sonsuz ve sınırsızlığımı hatırlamak için istiyorum. Değişim, benim içsel huzura kavuşma, keyifle hayatın içinde akma, sadece içimin istediklerini yapma ve yaşama sevincine yeniden kavuşma ve yaşadığım her an’a şükretmem içindir.
Ben, seçimimi yaptım. Ben kendimi değiştirmeyi seçtim. Bu yolda zaman zaman tökezledim, çok canım acıdı, yoruldum. Ancak kararlılığımı ve inancımı hiç kaybetmedim. Ve sonunda kendi gerçeğimi görmeye başladım. İçimde her an, yeni keşifler yaşıyorum. Eskiden yaşadıklarımı geride bıraktım. Onları tekrar yaşamamak için neler yapacağımı artık biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder