29 Ocak 2016 Cuma

Yeryüzü birbiriyle karşılaşmayı bekleyen yüzlerce insan ile doludur! Ve bir an gelir karşılaşır da...


Aramazsa aramasın aramayanı ben de aramazdım. Bir kez beraber olduğum  birisine bu kadar kafayı takmazdım.... Ona aşık olduğumu sanmazdım.... Beni aramadığı için komplekslere kapılmaz, beğenmediği için aramadığını düşünmezdim. Herhalde bu yüzden de onu arayıp nedenini sormazdım.... Ama yine de kafayı fazla takmadan, aramanın yanlış olmayacağını düşünüyorum. Çünkü aranmayı erkekten beklemek, eşitlik ilkelerine aykırı bir şey. Birisini beğenmek, çok istemek, sevmek, aşıkmış gibi olmak öyle güçlü duygulardır ki, eğer bu duygular varsa insan mutlaka o kişiyi arar. Çok uzun süre engelleyemez kendisini ve üstelik de neden engellesin. Acı ama gerçek... Eğer birisi sizi aramıyorsa, sizi istemediği içindir. Az bir olasılıkla, istiyordur da, başka nedenler yüzünden arayamıyordur, o da istenmemekten korkuyor ya da utanıyor olabilir, ama siz aradıktan sonra yine de aramıyorsa.... Her şekilde de bunu üzüntü kaynağı yapıp, sıkılmanıza gerek yoktur... Yeryüzü birbiriyle karşılaşmayı bekleyen yüzlerce insan ile doludur! Ve bir an gelir karşılaşır da...

Duygu Asena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder