29 Nisan 2021 Perşembe

Dalgaları Aşmak. Yazmak bazen böyle bir his yaratıyor.

Dalgaları Aşmak. Yazmak bazen böyle bir his yaratıyor. Yazmaya çalışmak denizde dalgalarla boğuşmak gibi geliyordu bazen. Tam kulaç atmaya, ilerlemeye başlamışken bir dalga yükseliyor ve bizi hazırlıksız yakalayıp önce üzerimize iniyor sonra da sahile geri sürüklüyordu. Sörf yapmayı da denemiştim. Gelen o dalgayı görünce korkmak yerine, o dalgayı kullanarak yükselmeyi ve sahile sürüklenmeden o dalganın üzerinde kayarak gelmeyi yaşadım. Müthiş bir his.

Bazen süslemeden anlatmak gerekiyor, bazen süslemek iyi oluyor, metaforlarla yazmanın gücünü bilsem de bazen işe yaramıyorlar. Doğru kişiye, doğru zamanda ve ihtiyacı olan bilgiyle doğru dille konuşarak ulaşmak gerekiyor.

Otuz yıldan fazla bir süredir yaptığım yazı yolculuğumda heybeme topladığım alıştırmaları ayıkladım, bu yolculuğun başında yolumu açanları, cesaret verenleri, yazdıklarımı görünce beni şaşırtanları seçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder