18 Ağustos 2014 Pazartesi

vazgeçtim !



Kaç gece yatağımda uykusuz,
Bir o yana bir bu yana dönüp durdum.
Görmek için düşümde hayalimde,
Duymak için sesini.
Kaç kere ellerim uzandı telefona.
Aşkı oyun bilirsin sen, aklıma geldi.
VAZGEÇTİM !
Gezip durdum perişan halde,
Kâh sahillerde, kâh cadde boylarında.
Hayal kurup sen diye,
Ağaçlara dağlara taşlara sarıldım.
Elleri güldürecektim halime,
İhanetin aklıma geldi.
VAZGEÇTİM !
Kahırdan başka ne vardı sanki verdiğin,
Acılardan zevk alır hale getirmiştin.
Yine de görmek için seni,
Şeytana uyup, bir daha bozacaktım yeminimi.
Vedalaşmadan gidişin aklıma geldi.
VAZGEÇTİM !
Açıp ellerimi yalvardım tanrıya,
Bir defacık tutmak için ellerini,
Koklamak için saçlarını.
Adaklar adayacaktım evliyalara,
Umursuzluğun aklıma geldi.
VAZGEÇTİM !
Paylaştığımızı sandığım güzel günler hatırına,
Suçlu benmişim gibi,
Af dileyecektim gözlerine bakıp.
Her türlü cezana razı olacaktım.
Boynumu büküp, bir daha gelecektim kapına.
Başkasını sevdiğin aklıma geldi.
VAZGEÇTİM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder