27 Temmuz 2015 Pazartesi

Ruhsal Psikoloji: 12 Temel Yasa


Steve Rother’a göre insanın on iki yaşam dersinden biri üzerinde özellikle çalıştığı, bazen iki yaşam dersi üzerinde çalışması ya da bir yaşamda birkaç level atlaması mümkün, bu ruhsal enkarnasyon bilincine ve de kör noktalarını fark edip, teslimiyetle kabul etmesine de bağlı.
Üzerinde çalıştığımız insanlık hallerinin 12 temel yasası

Ruhsal Psikoloji: 12 Temel Yasa

1.Kabullenme: Enerji matriksi kabullenme olan kişiler yaşadıklarını zarafetle kabul ettiklerinde, bir hedefe yönelme ve hedefi gerçekleştirme olarak değil, hayatın akmasına izin vererek bu enerjiyi olumlu anlamda kullanabilirler. Genel olarak teslimiyet, dişil formda deneyimleniyor olsa da yaşamın genelinde olana, olagelen yaşama kabullenme ile bakma, enerjinin akmasını da sağlıyor. Direnç ya da tekrar eden döngüleri değiştirme konusunda çaba, enerjinin serbest kalmasını engelliyor. Kabullenme matriksi ile gelmiş olan kişiler genelde “ neden bu benim başıma geliyor” tarzı bir bakış içinde, değersizlik duygusundadırlar. Her şey tam istedikleri gibi olduğunda da, kendi lehlerine döndüğünde de, bunda bir tuhaflık görüp olayı sabote edebilirler.
2. Uyum sağlama: Enerji matriksi uyum sağlama olanlar hayatlarında beklenmedik ani değişiklikleri normalüstü yaşayan, bu durumu aslında yaşamlarında uyum sağlamayı öğrenmek üzere deneyimleyenlerdir.
3. Olma: Bu yaşam dersini deneyimleyenler genelde bağımlılıklar yaşayabilirler. İlişki bağımlılığı ya da madde bağımlılığı. Hayatlarındaki partnerler genelde manipülatörlerdir, bütünlük hissetmek için istemeden kendilerine bu tarz kişileri çekerler.
4. Yardımseverlik:  Yardımseverlik yeni gelişen titreşimsel boyuta geçerken, tüm varoluşun onurlandırılması olarak deneyimlenmesi gerekir. Yardımseverlik birinin diğerine vermesi, kendini bu durumda güçlü hissetmesi için yaptığı bir davranış değil, tüm insanlığı onurlandırmayı içermelidir. Bu yaşam dersi üzerinde çalışanlar, çevreleri tarafından sürekli talep edilen ilgiyi gördükçe kendilerini önemli hissetme durumundadırlar.
5. İletişim: Erkek formunun daha çok yaşadığı bir durumdur, çünkü kadınlar duygularını daha rahat ifade edebilirler.  Bir türlü duygusunu rahat ifade edemeyen kişiler, kendilerini tam olarak doğru aktaramama döngüsünü yaşarlar. Yanlış anlaşılma durumları ile karşılaşmaları muhtemeldir. Bu yaşam dersini de yine yaşam damgası olarak aldıklarında dönüştürebilirler, ya da duygularını bir şekilde ifade edeceği bir alan bulabilir, şarkı söyleyebilir. Enerji matriksi olarak bunu deneyimliyorsa kişi, bunu kabul ettiğinde , farkındalığını içselleştirdiğinde bu tekamülünü tamamlamış olacaktır.
Yaşadığımız yeni titreşim çağında artık kendimizle dünya arasında iletişim aşılmış daha çok kendimizle kurduğumuz iletişim daha da ön plana çıkarak, önem kazanıyor.
6. Yaratma: Bu yaşam dersi üzerinde çalışanlar yaratıcı oldukları halde yaratıcılıklarını bir türlü hayat geçirmezler, yada yaratıcı olduklarını kabul etmezler; mükemmeliyetçiliklerinden bir türlü en iyisini yapamadığını ilişkin inancı eserlerini ortaya koymalarının önüne geçer, birçok sanat alanında yaratıcı olabilirken kendi yaratımlarına gereken değeri atfetmezler. Bu yaşam dersi üzerinde çalışan bir sanatçı aylarca yıllarca eseri üzerinde çalışan bir ressam olabilir, sonunda eserini hiç hak etmediği bir fiyata satmak durumunda kalabilir. Bu yaşam dersini aktive etmenin yolu kişisel gücün kabulü ve bununla ilgili sorumluluk almaktır.
7. Tanımlama: Bu yaşam dersi genellikle kadın formunda deneyimlenir. Şifacı olma yeteneğine sahiptir bu insanlar. Empatileri, hassasiyetleri oldukça gelişmiştir, bir başkasının duygusunu, ne yaşadığını hissedebilirler ; bu fazla duyarlılık kendilerine ait olmayan negatif enerjileri çekmelerine ve enerjilerini düşürmelerine neden olabilir. Kendi sınırlarını korumakta zorlanabilirler. Bu yaşam dersi olduğu için kör noktası, deneyimlemeleri gereken bir durumdur, kendi şifa yetenekleri fazla duyarlılık taşımalarından dolayı mevcuttur, tam da bu nedenle korunaksız, saftırlar. Bu insanların kullanmayı öğrenebilecekleri en güçlü sözcük “hayır” demektir, kendi enerjilerini öncelikle merkezlemeli ve kendileri için kullanmalarıdır.
8. Dürüstlük: Konuşma, davranış ,düşünce inanç bütünlüğüdür. Gerçekte bütünlük içinde olan insanlar dikkat çekici olmazlar, hayranlık duyulan birçok insanı hayranlık kılan şey onun kusurlarıdır. Şöhret olmuş birçok insanın üzerinde çalıştığı yaşam dersi olabilir.
9. Sevgi: Sevgi titreşimi tüm enerji titreşimlerinin de temel enerjisidir. Kendini sevmeyi öğrenmedir buradaki kastedilen, yaşam kutupluluk içerdiği için karşıt duygusu korkudur. Yaşam alanındaki kutupluluk, gerçek özümüzü fark etmek için bir perde oluşturur. Bu yaşam dersi ile çalışan insanlar sevgisiz bir ortamda doğabilir, bunun için ilgisiz bir anne, babayı katalizör olarak seçebilir sonrasında sevgisini gösteremeyebilir yaşamında. Kendini sevme ile başlayan bu frekansın güçlenmesi, tüm varoluşu koşulsuzca sevmeyi öğrenmedir. Bu koşulsuzluk bir nedene bağlı olmaksızın özümüzdeki sevgiyi  kabul etmekle mümkün.
10. Güven: Yeni enerji dalgası “kendini takip et” olarak tezahür ediyor. Bir başkasını takip etmeye gerek yok, bu durumda kendi öz varlığımıza güvenmeyi öğrenmek bu yaşam dersi ile çalışanların öğrenmesi gereken durum. Kristal çocuklar savunmasızdır, bu savunmasızlığı güce dönüştürmek güven yaratır.
11. Gerçek: Bu yaşam dersi üzerinde çalışan kişiler kendi realitesine karşı kördür. Başka insanların değerleri, düşünceleri, duygularını kendininmiş gibi yaşayanlardır bu insanlar. Bu yaşam dersi üzerinde hakimiyet kendi realitenizi tüm dürüstlüğü ile yaşamanızla mümkün, bu kişinin eylemlerini ve düşüncelerini de kapsayan bir dürüstlükle kendini kabul etmesi demek.
12. Zarafet: Varılacak son noktadır. Hakimiyetin son aşamasıdır. Bütün yaşamımızı hedefe varacak gibi değil kendince olduğu gibi, tüm insanlığı, tüm varoluşu, yolculuğun kendisini zarafetle kabullenmekdir.

Kendinize sorabileceğiniz iki soru:

Karşılaşmaların anlamı üzerine:

 * Tutkunda dans ettin mi?

 * Sevincinde oynadın mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder