Steve Rother’a göre insanın
on iki yaşam dersinden biri üzerinde özellikle çalıştığı, bazen iki yaşam dersi
üzerinde çalışması ya da bir yaşamda birkaç level atlaması mümkün, bu ruhsal
enkarnasyon bilincine ve de kör noktalarını fark edip, teslimiyetle kabul
etmesine de bağlı.
Üzerinde çalıştığımız insanlık
hallerinin 12 temel yasası
Ruhsal
Psikoloji: 12 Temel Yasa
1.Kabullenme: Enerji matriksi kabullenme olan kişiler
yaşadıklarını zarafetle kabul ettiklerinde, bir hedefe yönelme ve hedefi
gerçekleştirme olarak değil, hayatın akmasına izin vererek bu enerjiyi olumlu
anlamda kullanabilirler. Genel olarak teslimiyet, dişil formda deneyimleniyor
olsa da yaşamın genelinde olana, olagelen yaşama kabullenme ile bakma,
enerjinin akmasını da sağlıyor. Direnç ya da tekrar eden döngüleri değiştirme
konusunda çaba, enerjinin serbest kalmasını engelliyor. Kabullenme matriksi ile
gelmiş olan kişiler genelde “ neden bu benim başıma geliyor” tarzı bir bakış
içinde, değersizlik duygusundadırlar. Her şey tam istedikleri gibi olduğunda
da, kendi lehlerine döndüğünde de, bunda bir tuhaflık görüp olayı sabote
edebilirler.
2. Uyum sağlama: Enerji matriksi uyum
sağlama olanlar hayatlarında beklenmedik ani değişiklikleri normalüstü yaşayan,
bu durumu aslında yaşamlarında uyum sağlamayı öğrenmek üzere
deneyimleyenlerdir.
3. Olma: Bu yaşam dersini
deneyimleyenler genelde bağımlılıklar yaşayabilirler. İlişki bağımlılığı ya da
madde bağımlılığı. Hayatlarındaki partnerler genelde manipülatörlerdir,
bütünlük hissetmek için istemeden kendilerine bu tarz kişileri çekerler.
4. Yardımseverlik: Yardımseverlik
yeni gelişen titreşimsel boyuta geçerken, tüm varoluşun onurlandırılması olarak
deneyimlenmesi gerekir. Yardımseverlik birinin diğerine vermesi, kendini bu
durumda güçlü hissetmesi için yaptığı bir davranış değil, tüm insanlığı
onurlandırmayı içermelidir. Bu yaşam dersi üzerinde çalışanlar, çevreleri
tarafından sürekli talep edilen ilgiyi gördükçe kendilerini önemli hissetme
durumundadırlar.
5. İletişim: Erkek formunun daha çok yaşadığı bir
durumdur, çünkü kadınlar duygularını daha rahat ifade edebilirler. Bir
türlü duygusunu rahat ifade edemeyen kişiler, kendilerini tam olarak doğru
aktaramama döngüsünü yaşarlar. Yanlış anlaşılma durumları ile karşılaşmaları
muhtemeldir. Bu yaşam dersini de yine yaşam damgası olarak aldıklarında
dönüştürebilirler, ya da duygularını bir şekilde ifade edeceği bir alan
bulabilir, şarkı söyleyebilir. Enerji matriksi olarak bunu deneyimliyorsa kişi,
bunu kabul ettiğinde , farkındalığını içselleştirdiğinde bu tekamülünü
tamamlamış olacaktır.
Yaşadığımız yeni titreşim
çağında artık kendimizle dünya arasında iletişim aşılmış daha çok kendimizle
kurduğumuz iletişim daha da ön plana çıkarak, önem kazanıyor.
6. Yaratma: Bu yaşam dersi üzerinde çalışanlar
yaratıcı oldukları halde yaratıcılıklarını bir türlü hayat geçirmezler, yada
yaratıcı olduklarını kabul etmezler; mükemmeliyetçiliklerinden bir türlü en
iyisini yapamadığını ilişkin inancı eserlerini ortaya koymalarının önüne geçer,
birçok sanat alanında yaratıcı olabilirken kendi yaratımlarına gereken değeri
atfetmezler. Bu yaşam dersi üzerinde çalışan bir sanatçı aylarca yıllarca eseri
üzerinde çalışan bir ressam olabilir, sonunda eserini hiç hak etmediği bir
fiyata satmak durumunda kalabilir. Bu yaşam dersini aktive etmenin yolu kişisel
gücün kabulü ve bununla ilgili sorumluluk almaktır.
7. Tanımlama: Bu yaşam dersi genellikle
kadın formunda deneyimlenir. Şifacı olma yeteneğine sahiptir bu insanlar.
Empatileri, hassasiyetleri oldukça gelişmiştir, bir başkasının duygusunu, ne
yaşadığını hissedebilirler ; bu fazla duyarlılık kendilerine ait olmayan
negatif enerjileri çekmelerine ve enerjilerini düşürmelerine neden olabilir.
Kendi sınırlarını korumakta zorlanabilirler. Bu yaşam dersi olduğu için kör
noktası, deneyimlemeleri gereken bir durumdur, kendi şifa yetenekleri fazla
duyarlılık taşımalarından dolayı mevcuttur, tam da bu nedenle korunaksız,
saftırlar. Bu insanların kullanmayı öğrenebilecekleri en güçlü sözcük “hayır”
demektir, kendi enerjilerini öncelikle merkezlemeli ve kendileri için
kullanmalarıdır.
8. Dürüstlük: Konuşma, davranış ,düşünce inanç
bütünlüğüdür. Gerçekte bütünlük içinde olan insanlar dikkat çekici olmazlar,
hayranlık duyulan birçok insanı hayranlık kılan şey onun kusurlarıdır. Şöhret
olmuş birçok insanın üzerinde çalıştığı yaşam dersi olabilir.
9. Sevgi: Sevgi titreşimi tüm enerji
titreşimlerinin de temel enerjisidir. Kendini sevmeyi öğrenmedir buradaki
kastedilen, yaşam kutupluluk içerdiği için karşıt duygusu korkudur. Yaşam
alanındaki kutupluluk, gerçek özümüzü fark etmek için bir perde oluşturur. Bu
yaşam dersi ile çalışan insanlar sevgisiz bir ortamda doğabilir, bunun için
ilgisiz bir anne, babayı katalizör olarak seçebilir sonrasında sevgisini
gösteremeyebilir yaşamında. Kendini sevme ile başlayan bu frekansın güçlenmesi,
tüm varoluşu koşulsuzca sevmeyi öğrenmedir. Bu koşulsuzluk bir nedene bağlı
olmaksızın özümüzdeki sevgiyi kabul etmekle mümkün.
10. Güven: Yeni enerji dalgası
“kendini takip et” olarak tezahür ediyor. Bir başkasını takip etmeye gerek yok,
bu durumda kendi öz varlığımıza güvenmeyi öğrenmek bu yaşam dersi ile
çalışanların öğrenmesi gereken durum. Kristal çocuklar savunmasızdır, bu
savunmasızlığı güce dönüştürmek güven yaratır.
11. Gerçek: Bu yaşam dersi üzerinde çalışan
kişiler kendi realitesine karşı kördür. Başka insanların değerleri,
düşünceleri, duygularını kendininmiş gibi yaşayanlardır bu insanlar. Bu yaşam
dersi üzerinde hakimiyet kendi realitenizi tüm dürüstlüğü ile yaşamanızla
mümkün, bu kişinin eylemlerini ve düşüncelerini de kapsayan bir dürüstlükle
kendini kabul etmesi demek.
12. Zarafet: Varılacak son noktadır.
Hakimiyetin son aşamasıdır. Bütün yaşamımızı hedefe varacak gibi değil kendince
olduğu gibi, tüm insanlığı, tüm varoluşu, yolculuğun kendisini zarafetle
kabullenmekdir.
Kendinize sorabileceğiniz iki soru:
Karşılaşmaların anlamı
üzerine:
* Tutkunda dans ettin mi?
* Sevincinde oynadın mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder