6 Nisan 2014 Pazar

seni sevmekten ne zaman vazgeçtim...



Kötü günümde yanımda olmadığın zaman,
Vazgeçtim.

Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olmasam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman,
Vazgeçtim.

Bana yalan söylediğini anladığım zaman,
Vazgeçtim.

Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hâlâ söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde,
Vazgeçtim.

Her sabah benimle uyanmak istemediğini, geleceğimizin hiçbir yere gitmediğini anladığım zaman,
Vazgeçtim.

Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde,
Vazgeçtim.

Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için,
Vazgeçtim.

Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için,
Vazgeçtim.

Tablolarımda artık kendimi mutlu çizemediğim ve tek neden sen olduğun için,
Vazgeçtim

Bencil olduğun için,
Vazgeçtim.

Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi,

Çünkü sevgim yüceydi.
Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan
Vazgeçtiğini anladım.
Bu yüzden bende senden vazgeçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder