23 Mayıs 2013 Perşembe

bela sevdan



akşam oldu şehrimde
penceremde kuşlar göründü
bir yaşlı hayal gözlerimde
gözlerimi yaşlar bürüdü

çilem dolmuyor
giden dönmüyor
çalan olmuyor kapımı

ağlamaktan kurudu gözlerim
ağlıyorum neydim ne haldeyim
hatırlarsan bıraktığın yerdeyim
hala sevdalıyım
bela sevdan var ya


albümde bu şarkının sözlerinin altında tam da şunlar yazar;

iğne ile düğme gibiyiz seninle
sen bana batıyorsun acıtmıyorsun
ben cevaplar yazıyorum birilerine inat
ya beni böyle sev ya sil at
ya beni böyle sev böyle kabul et
ya çark sana döner ya sevdam elbet
hala da olmuyorsa yazılmıştır terk et...

çok sağlam girişe sahip olan parça. yağmurlu ve fırtınalı bir günde cumbalı bir evde pencerenin önünde denizdeki o tek başına duran sandalı izliyormuşsun havası verir.
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder