13 Mayıs 2013 Pazartesi

pizza ve felsefe


Dün pizzacıya telefon ettim ve pizzayı satın almak yerine kiralamanın mümkün olup olmadığını sordum.  Nedense telefon yüzüme kapandı. 
Bugün pizzacıya telefon ettim ve bir orta boy peynirli ısmarladım. Üstüne başka malzeme koymak isteyip istemediğimi sorduklarında da “evet üstüne bir pizza daha koyun” dedim. Telefonu yüzüme kapadılar. 
Bir fikir tartışmasında karşısındaki insanın bütün fikirlerine sürekli olarak aynen katılan insan felsefi bir anlamsızlıktır. Bu insan aynı zamanda da son derece sıkıcıdır.
Kalabalık bir akşam yemeğinde, kendi tabağındaki her şeyi yedikten sonra bir güzel yalayıp sonra da masadaki herkesin tabağını da yalamayı talep eden bir insan da felsefi bir anlamsızlıktır. Ancak bu insan son derece de ilginçtir.  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder