5 Temmuz 2020 Pazar

BEN, sınırsız, sonsuz ve ayrımsız bir enerjiyim.


BEN, sınırsız, sonsuz ve ayrımsız bir enerjiyim.
TEKİM, BÜTÜNÜM, HİÇBİR ŞEYİM, HİÇİM, HER ŞEYİM, ANLAMSIZIM, AYRIMSIZIM..
Kendimi yaşamak için kendi akışımı kabul ediyorum.
Kendimi sınırsız ve sonsuz KENDİME teslim ediyorum.
Akışımı kabul ediyorum. Akışımda buluşacağım herşeyi kabul ediyorum...
 
 
Meğer özlediğim çocukluğum değil, kendimmiş, BEN’mişim.

Meğer özlemim, çocukken kendimi özgürce yaşayabildiğim içinmiş.

Kimseye tutunmadan, cesurca.

Meğer çocukken hayallerimize prangalar takmaz, beyaz güvercinlere teslim eder, uçururmuşuz özgürce.

Meğer hep istediğim çocukluğuma dönmek değil kendime dönmekmiş.

Meğer hayatını önce anlamak değil, yaşamak gerekiyormuş.

Meğer kendini yaşamak, çocuk olmak var ya, işte öyle bir şeymiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder